خطرات واکسن ها را جدی بگیرید!
بیماریها و شناخت داروها در طب سنتی اسلامی ....................پیامبر اکرم(ص):لايَستَغنِي أهلُ كُلِّ بَلَدٍ عَن... طَبيبٍ بَصيرٍ ثِقَةٍ. .....مردم هيچ شهرى از پزشکِ بصيرِ مورد اعتماد بى نياز نيستند. ...............................بحارالانوار،ج75،ص235
عینک آفتابی مارک با گارانتی" >عینک آفتابی مارک با گارانتی
عینک آفتابی ریبن" >عینک آفتابی ریبن
فروشگاه خرید ساعت دیواری" >فروشگاه خرید ساعت دیواری
فروشگاه اینترنتی" >فروشگاه اینترنتی
هاست ویندوز Plesk" >هاست ویندوز Plesk
عینک آفتابی مردانه" >عینک آفتابی مردانه
ظرفشوی واشن برایت" >ظرفشوی واشن برایت
خرید مونوپاد" >خرید مونوپاد
خرید ساعت دیواری فانتزی" >خرید ساعت دیواری فانتزی
گن لاغری" >گن لاغری
پایه عکاسی مونوپاد" >پایه عکاسی مونوپاد
نینجا والت" > نینجا والت
دستگاه فر موی مک استایلر" >دستگاه فر موی مک استایلر
پایه عکاسی مونوپاد" > پایه عکاسی مونوپاد
فانی بافت خرید" >فانی بافت خرید
گن لاغری مردانه" >گن لاغری مردانه
خرید ساعت دیواری" >خرید ساعت دیواری
پاور بانک" > پاور بانک
واکر کودک" >واکر کودک
مونوپاد" >مونوپاد
شارژر همراه پاور بانک" >شارژر همراه پاور بانک
تی شرت محرم" >تی شرت محرم
گن لاغری مردانه" >گن لاغری مردانه
خرید هاست لینوکس" >خرید هاست لینوکس
شارژر همراه" >شارژر همراه
بهترین گیرنده دیجیتال " > بهترین گیرنده دیجیتال
فروشگاه تی شرت محرم" > فروشگاه تی شرت محرم
هات بانز" > هات بانز

آمار مطالب

کل مطالب : 271
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 19

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 45
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 254
بازدید ماه : 2262
بازدید سال : 8014
بازدید کلی : 111869

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بیماریها و شناخت داروها در طب سنتی اسلامی و آدرس teb1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 254
بازدید ماه : 2262
بازدید کل : 111869
تعداد مطالب : 271
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


(دريافت کد ساعت)<

br>
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سلامی
تاریخ : سه شنبه 5 آبان 1394
نظرات

در خیلی از موارد بیماری هایی مثل لوکمی، تومور و ایدز که در مدت زمان طولانی منجر به بیماری های لاعلاج می شوند که گزارش شده در دوران بارداری واکسنی به مادر تزریق شده که مادر دچار بیماری گشته یا بچه ناقص به دنیا آمده است.

 

سرخک، سرخچه، اوریون و ضد قارچ هم به همین ترتیب باعث بروز بیماری ها و آلرژی های مختلف در کودکان می شود.

 

در بعضی از ایالت های آمریکا، وزارت بهداری، تزریق برخی واکسن ها را اجباری کرده. در حالی که دولت مرکزی آن ها را اختیاری اعلام کرده است. تا در این مواقع بتوانند خسارات کمتری به خانواده ی اطفال بپردازند!

 

شواهد و مدارک نشان داده اند که در کشور هایی مانند انگلیس، سوئد، ایتالیا و… شکایات زیادی راجع به واکسن سرخک، سرخچه و اوریون مبنی بر عامل مرگ اطفال صورت گرفته است. که به این نوع واکسن ها، نام سنیدرم لیل (syndrome lyell) داده اند که باعث تورم رگ پا در قسمت پایین و مُردن سلول های پوستی شده و برای این بیماری ها هیچ گونه معالجه ای وجود ندارد که در آخر باعث قطع پای اطفال می شود.

 

این واکسن ها باعث بروز آلرژی شدید شده و تاثیر زیادی روی سیستم عصبی دارند. ولی متاسفانه به خاطر منافع شرکت های داروسازی، سالانه میلیون ها واکسن تولید و به وزارت بهداری های کل جهان تبلیغ و ارائه می شود که این واکسن ها برای سلامتی مفید هستند و… .

 

و بدون درنظر گرفتن عوارضِ این واکسن ها که از یک ماده (جسم) خارجی و مواد سمی ساخته شده اند به بازار ارئه می دهند.

 

راکفلر و WHO در سال ۱۹۷۲ میلادی در بسیاری از کشورها قصد آزمایش واکسن کزاز را داشتند.

 

این آزمایش نه تنها برای جلوگیری از کزاز نبوده، بلکه برای عقیم کردن بانوان بود!

 

بعد از مدت ها متوجه این شدند که در ترکیب این واکسن ها گونادوتروپین یا hcG بود. همانطور که می دانیم hcG یک هورمون طبیعی در بدن بانوان می باشد که مرتبط با توانایی باروری آن ها می باشد. وقتی این هورمون با واکسن کزاز مخلوط می شود، از ترشح هورمون طبیعی hcG جلوگیری می کند. و در نتیجه بانوان نمی توانند بارور شوند و جالب این که این واکسن ها را باید در سن ۱۵ تا ۴۵ سالگی و هر ۱۰ سال یک بار انجام دهند. نه تنها در سوئد بلکه در نیکاراگوئه، فیلیپین، هلیسنکی، فنلاند و اُهیو(ohio) در آمریکا انجام شد و توصیه ی آن ها این بود که این واکسن را حتما باید ۳ بار تزریق کنند. و از هورمون hcG علیه بارداری استفاده کردند.

 

همینطور در چند دهه ی گذشته وزارت بهداری کشور سوئد اعلام کرده بود که هر ۱۰سال یک بار واکسن کزاز اجباری است؛ خصوصاً در خانم ها! . تا این که بعد ها معلوم شد که خانم هایی که از واکسن کزاز استفاده کرده بودند، باردار نمی شوند.

 

این امر با اعتراضات شدید کلیسا ها و عده ای از پزشکان رو به رو شد و نهایتاً این واکسن را غیر اجباری اعلام کردند. که با این وجود این واکسن ها از بازار جمع آوری نشدند.

 

چرا واکسیناسیون ها برای بدن مضراند؟

 

عموم مردم بر این گمانند که واکسیناسیون، سیستم دفاعی بدن را جهت مقابله با میکرو ارگانیزم هایی که عامل بروز ناراحتی و بیماری در انسان می شوند، تقویت می کند. اما سیستم دفاعی بدنِ انسان بر این مبنی استوار شده و برای همین منظور از قبل طراحی شده است و نیازی به واکسن ندارد. قسمت اعظم ارگانیزم ها از طریق بافت های مخاطی، بینی، دهان، دستگاه گوارش، سیستم شش ها و جهاز هاضمه وارد بدن می شوند، دیواره ی این بافت ها دارای یک سیستم دفاعی به نام IGA می باشد که با سیستم دفاعی تحریک شده توسط تزریق واکسن فرق دارد.

 

IGA در واقع اولین خط دفاعی در بدن است و عملکرد آن مبتنی برمقابله با ارگانیزم های مهاجم در بدو ورود آن ها و محدود کردن نیاز به سیستم دفاعی کلی بدن است .

 

با تزریق واکسن در بدن به خصوص هنگامی که واکسن حاوی نگه دارنده (کمک کننده) squalene باشد، سیستم دفاعی خط اول بدن یعنی IGA از دور خارج می شوند و در پاسخ به ورود واکسن، سیستم دفاعی اصلی مستقیماً وارد عمل می شود.

 

مواد اولیه ی واکسن ها ویروس های مُرده و زنده ی تضعیف شده اند.

 

واکسن های سرماخوردگی حاوی سموم شیمیایی همچون گلیکول اتیلینک(ضد یخ)، فرم آلدئید، فنل(اسید کربلیک) و آنتی بیوتیک هایی مانند نئومیسین و استرپتومیسین هستند.

 

علاوه بر موارد فوق برخی از واکسن ها نظیر Adiuvanti-Immuno دارای آلومینیوم و squalene هستند که نقش آن ها تشدید کردن عکس العمل سیستم دفاعی است (HIPER REACTION) و فرض بر این است که این فرایند را سریع تر می کنند که طبیعتاً جز ضرر چیز دیگری ندارند.

 

به موجب گزارش تحقیقی به چاپ رسیده در سال ۲۰۰۰ در American Journal Of Pathology تنها یک تزریق حاوی squalene در این حیوانات باعث بروز التهاب مزمن مفاصل و همچنین رماتیسم مفصلی گردیده است.

 

در مورد عکس العمل انسان به squalene بایستی به این مورد اشاره کرد که squalene در تمام سیستم عصبی و مغز افراد وجود دارد و سیستم دفاعیِ بدن ما، آن را به عنوان یک مولکول روغنی متعلق به ارگانیسم خود می شناسد.

 

تفاوت بین squalene خوب و بد مربوط به نحوه ی ورود آن در بدن انسان است. تزریق کردن آن غیر عادی و موجب حمله ور شدن سیستم دفاعی بدن به تمامی squalene موجود در بدن، اعم از squalene موجود در سیستم عصبی و squalene موجود در محلول تزریق شده می شود.

 

در جنگ خلیج فارس سربازان علیه antrace با دارویی حاوی squalene واکسینه شدند و این امر موجب بروز بیماری عصبی شد که آن را سندرم جنگ خلیج نام گذاری کردند. (GWS).

 

MF59 یک نگه دارنده ی حاوی squalene ساخت شرکت Novartis می باشد که امروزه از آن برای واکسن تب خوکی استفاده می شود . یکی از ترکیباتی است که صلاحیت آن جهت تهیه ی واکسن های آزمایشی ضد antrace صریحاً مردود شده بود، بعد ها ارتباط آن با بروز امراض خطرناک و سیستم دفاعی بدن در سربازان جنگ خلیج به اثبات رسید.

 

وزارت دفاع آمریکا (USA ndt) همواره سعی در انکار بر وجود squalene که یک آلاینده در واکسن های تزریقی به سربازان خود در جنگ خلیج فارس به شمار می رفت، دارد. در حالی که FDA وجود squalene را در داروهای AVIP (برنامه ی واکسینه کردن جهت مصونیت از Antrace) را به اثبات رساند. بنا به گزارش تحقیقی Tulane Medical School که در فوریه ی سال ۲۰۰۰ در مجله ی Experimental Molecular pathology به چاپ رسید، آمار زیر منتشر شد.

 

۹۵ % افراد مبتلا به سیندروم خلیج فارس GWS ، آنتی بادی های squalene را داشتند.

 

تمام مریضان GWS که برای جنگ طوفان صحرا واکسینه شده بودند حتی آن هایی هم که در صحنه ی جنگ حاضر نشده بودند عوارض مشابه افراد داخل جنگ را داشتند؛ یعنی این که آن ها آنتی بادی squalene داشتند.

 

به نظر Viera Scheibner محقق علمی اسبق دولت استرالیا، ماده ی نگه دارنده ی squalene موجود در واکسن ها، سهم بسزایی در عکس العمل یکایک سربازان حاضر در جنگ، عوارضی را که با آن مواجه می شوند به شرح زیر است:

 

آرتریت، خستگی مزمن، سردرد حاد، از دست دادن بیش از حد موهای بدن، زخم های پوستی لاعلاج، ضعف عمومی، از دست دادن حافظه، غش و تعویض خلق و خوی، کم خونی، اسهال مزمن، غلظت زیاد گلبول های قرمز، تصلب شارئین، بیماری رینو، اوتوسیم و… .

 

براساس تحقیقاتی که دکتر Theresa Deisher محقق فیزیولوژی سلولی و مولکولی در دانشگاه STANFORD انجام داد، یکی از عوامل بروز اوتوسیم این بود که حضور DNA نطفه ی انسانی در واکسن ها می باشد.

 

متاسفانه در واکسن ها حتی از نطفه های مُرده ی انسانی هم استفاده کرده اند!

 

که این امکان را فراهم می کند که این ویروس آلوده وارد ژنوم کودک شده و عملکرد عادی ژنتیکی او را مختل می کند و او را تبدیل به یک فنوتیپ اوتوسیمی می کند.

 

از سال ۱۹۷۹ میلادی برای تولید واکسن سه گانه (سیاه سرفه، فلج اطفال و سرخک) شرکت های تولید کننده به جای استفاده از سلول های حیوانی که آن ها هم مضر می باشند، از نطفه های انسانی کورتاژ شده نه تنها در این واکسن سه گانه، بلکه در تمام واکسن ها استفاده کردند. و از سال ۱۹۸۰ میلادی شاهد رشد کودکان مبتلا به اوتوسیم ابتدا در آمریکا و در سایر کشور های اروپایی و جهان هستیم.

 

و تنها تبلیغات آن ها این است که این واکسن ها دفاع بدنی را زیاد می کند؛ در صورتی که بدن انسان شامل مصونیت مستقل و خودکفا می باشد و نیازی به هیچ نوع سموم خارجی (واکسن ها) ندارد.

 

محقق دیگری به نام Lucija Tomlje novice که در گروه تحقیقی فعال در سیستم عصبی بخش چشم و علوم بینایی در دانشگاه BRITISH Columbia پژوهش می کند، نتایج دیگری را در ارتباط با واکسیناسیون و بروز اوتوسیم ارائه کرده و اعلام داشت که شرکت های تولید کننده ی واکسن و دارو به خوبی از خطرات ناشی از واکسن آگاه و با FDA تصمیم به سکوت گرفته اند.

 

حضور مواد سمی در واکسن ها:

 

EDWARD Shorter یکی از محققین تاریخچه ی پزشکی در مصاحبه ای با مسئول بخش واکسن سازی شرکت دارویی MERCK انجام داد و به این حقیقت پی برد که این شرکت سال هاست که ویروس سرطان (SV40) را برای واکسن سازی استفاده می کند و از این طریق به مردم انتقال می دهد.

 

SV40 از سلول های کلیه ی میمون برای رشد ویروس Poliomielite جهت تهیه ی واکسن استفاده می شود که واکسن های ضد فلج (Antipolio) را آلوده ساخته و به انسان منتقل می کند و امکان ابتلا به بیماری سرطان را بالا می برد.

 

در کشور آمریکا نزدیک ۹۸میلیون نفر از واکسنی که حاوی SV40 بوده در سال های ۱۹۶۱-۱۹۵۵ میلادی استفاده کرده اند. بعد ها حضور این ویروس در نوجوانان نشانگر این بود که علیرغم کشف این ویروس در سال ۱۹۶۰ تا ۱۹۹۹ همواره به بازار دارویی جهان ارائه می شده. تا این که بنیاد (CANCER FONDATION) SV40 بیش از ۳۴۰۰ مقاله ی علمی راجع به SV40 را در تیتر موضوع خود قرار داد و بیش از ۱۵۰۰۰ مقاله ی علمی دیگر راجع به این موضوع را در مقاله ی خود یاد کرد.

 

در این واکسن ها از DNA خوک (OCV2) استفاده می شد که ضرر های بسیاری حتی به بچه خوک ها هم وارد می کرد.

 

به گزارش FDA در سال ۲۰۰۸ میلادی (PCV1) در واکسن ROTARIX بود که در کشور آمریکا به بیش از یک میلیون بچه ی آمریکایی و ۳۰ میلیون در سایر کشورها تزریق شد که باعث افزایش میزان ذات الریه در مواردی هم منجر به مرگ می شد.

 

پس از کشف این ویروس FDA روتاریکس را حذف کرد. ولی در بعضی از شرکت های دارویی و شیمیایی Merck، هنوز تولید آن ادامه دارد.

 

یکی دیگر از موارد خطرناک مورد استفاده در شرکت های واکسن سازی، پلی سربات۸۰ می باشد(polisorbate 80) که این ماده ی خطرناک در واکسن ها استفاده می شود و در بدن نوزاد مستقیماً وارد خون و در نهایت وارد مغز کودک می شود. که از این مواد در جنگ جهانی دوم به طور آزمایشی استفاده شد. در حال حاضر از پلی سربات ۸۰ استفاده می شود که باعث از کار افتاده گی سیستم عصبی در مغز و ایجاد اگزما پوستی، ایجاد اختلال در هضم غذا، تو لید سنگ مثانه و کلیه و افزایش وزن می گردد. و این مواد در اشخاصی که مورد تزریق قرار گرفته اند، وارد DNA میتوکندریال شده که باعث موتاسیون ژنتیکی و انتقال آن به فرزندان می شود.

 

همان طوری که مواد ارگانیک در میتوکندریال و متابولیزم سلولی و بافتی اثر می گذارد، در آنزیم موجود در بافت های غدد داخلی و دستگاه های جنسی برای تولید هورمون ها (تستسترون برای مرد ها و استروژن و پروژسترون برای زن ها) و تغییر اندازه ی این هورمون ها در مرد و زن که خیلی مهم می باشد هم موثر است و می تواند زمینه ی تغییر جنسیت مرد و زن را کم و بیش مهیا سازد که در بعضی ها به هموسکسوال و در بعضی مواقع ایجاد ابهام جنسی می کند که آیا مرد است یا زن؟!

 

دکتر Micheal Bailey پروفسور دانشگاه Evanston در (Illinois America) در مجله ی New Scientist اظهار داشت که تمام واکسن ها عواقب وخیمی دارند.

 

خصوصاً در شخصیت افراد اثر عجیبی می گذارد.

 

در سال ۲۰۱۲ در پاریس(فرانسه) واکسن هایی را که برای درمان پارکینسون به کار رفته بودرا شرکت Galaxo تولید کرده بود و واکسنی که برای معالجه ی پارکینسون به کار می رفت، زمینه ی تمام بیماری های وابسته به قمار و همجنس بازی و خشونت را فراهم می کرد. تا این که متوجه شدند که عامل عوارض فوق چیزی جز استفاده از واکسن نبوده و بدین ترتیب وُکلای آن ها موفق به اخذ بیش از ۷۵۰ میلیون دلار به عنوان خسارت از شرکت های دارویی فرانسه، انگلیس و آمریکا شدند.

 

به طور کلی می توان گفت که کلیه ی واکسن ها یک جسم خارجی بوده که فقط شرکت های داروسازی و واکسن سازی به خاطر پول های کلانی که به جیب می زنند مورد استفاده ی بشریت قرار داده و می گویند که ما کمک به جامعه و بشریت را مقدم می داریم، در صورتی که به جز خیانت و آدم کشی و بروز بسیاری از بیماری ها مثل تغییر شخصیت افراد، تغییرات سلولی در بدن، تصلب شرائن، رماتیسم مفصلی، اوتوسیم، تغییرات آنزیمی که به سیستم دفاعی بدن صدمه وارد کرده و روی مغز اثر کلی می گذارد و … نیست.


تعداد بازدید از این مطلب: 2460
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود